زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

سلام به وبم خوش اومدید اینجا پاتوق نوشته ها و یادداشت هامه امیدوارم از نظراتتون بهرمندم کنید.

بسم الله الرجمن الرحیم

اندیشه همچون جویباریست که چون پیش رود دگرگون شود و کاملتر و چون بایستد مرداب شود و گندیده. اندیشه سیال من ای دوست کجا ها که نرفته این روز ها دنبال یافتن اقیانوسی مناسب جهت الحاق است آنچه در گذشته من بوده صرفا گذشته ی من بوده و به این معنا نیست که در آینده من هم باشد. تغییر را عار نمی دانم و از آن شرم نمی کنم این یعنی هیچ کس حق ندارد به خاطر کاملتر شدن به من ایراد بگیرد. این تعریف را از خود سال ها پیش نوشتم همه اش درست نیست اما دلم نمی آید پاکش کنم، تصویریست خیلی کلی و شاید کمی کج و معوج از آن چیزی که امروز هستم ولی بدک نیست ولی برای شناختن من مدت کوتاهی با من صحبت کنید:

با سلام سعید اصلانی هستم 
کارشناس مهندسی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی
درکنار تحصیلات آکادمیک به نجوم آماتوری ، عکاسی حرفه ای ، فعالیت رسانه ای و خبرنگاری و گزارش نویسی موسیقی سنتی(سه تار)  طراح گرافیک، آموزش زبان های مختلف از خط بریل گرفته تا فرانسوی عربی عبری ژاپنی استانبولی آلمانی ، مطالعات ادیان و مذاهب ، حقوق ، فلسفه و ادبیات علاقه دارم.
من نسبیت گرا هستم.(Relavatist) این به این معناست که من با یه دید نسبی(نسبتا صحیح) به همه چیز نگاه میکنم البته معتقد نیستم که چیز کاملی در دنیا وجود نداره. اما در این شوربای جهانی پیدا کردن حقیقت خیلی سخته...( درمورد نسبیت گرایی به زودی یه یادداشت خواهم نوشت و در منشور هم به اون اشاره کردم.
تا حدود زیادی مولانا رو به عنوان بزرگ استاد و شاگرد خلفش استاد مدرسه مولانا دکتر عبدالکریم سروش رو قبول دارم. و اگه نگم صوفی هستم لا اقل میگم که این مکتب رو دوست دارم. (البته با حفظ دیدگاه های رلاواتیستی)
دوست دارم تو هرکاری سرک بکشم به خاطر همین هم هست که تو خیلی از رشته های مختلف بی ربط به هم مثل نجوم و موسیقی به طور همزمان دارم کار میکنم. البته بیشتردوستام بهم گفتن که اگه زمانی که برای دنبال کردن این همه رشته مختلف رو صرف یک رشته خاص میکردم الان متخصصی بودم برای خودم.
البته شاید حرفشون"نسبتا" درست باشه. اما خوب خدا رو چه دیدی شاید یکی شدم مثل ابو علی سینا متخصص علوم کلهم ... ههه اهداف بزرگی دارم و تغییراتی هم در راستای وصول به این اهداف در زندگیم ایجاد کردم امیدوارم بتونم برنامه های زندگیم رو اجرا کنم و پیروز مندانه به اهدافم برسم.

نظرات  (۱)

۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۷ سید رضا مختاری
سلام و عرض ادب 
با سپاس از وبلاگ ارزشمندتون و ارادت شما به شهدا و شهید سید مصطفی مختاری
در پناه حق باشیدو التماس دعا
ارادتمند سید رضا مختاری