زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

سلام به وبم خوش اومدید اینجا پاتوق نوشته ها و یادداشت هامه امیدوارم از نظراتتون بهرمندم کنید.

تاثیر شگفت انگیز پماد شاخ گوساله بر میخچه

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

چند نفری از دوست هام به میخچه در پاهاشون مبتلا شده بودند که به انواع و اقسام درمان ها که از زمین و زمان می شنیدن عمل میکردن اما چیزی که این وسط هیچ تغییری نمیکرد میخچه هاشون بود.

روش درمان میخچه های خفیف:

با سنگ پا لیمو گوجه فرنگی سیر و سرکه هر کدام به تنهایی امتحان کنید اگر مثل دوست من نتیجه مطلوبی دریافت نکردید دلتان را به دریا بزنید و این پماد را امتحان کنید.

این پماد در درمان های دامپزشکی برای اینکه کوساله ها شاخ در نیاورند تولید شده و در اکثر مغازه هایی که دارو های ویژه دامپزشکی به فروش میرسه میتونید پیداش کنید. این مورد توسط حد اقل سه نفر از دوستان من به طور مستقیم و تعداد بیشتری به صورت غیر مستقیم آزمایش انسانی شد و نتیجه شگفت انگیز آن در ظرف یکی دو روز مشهود شد.

نکاتی که در استفاده این دارو هست این هست که اولا این دارو ممکنه سوزش شدیدی داشته باشه بنا بر این سعی کنید در آخر هفته از آن استفاده کنید تا بتوانید مدت بیشتری استراحت کنید.

نکته دوم اینکه پماد رو دقیقا در موضع مورد نظر قرار بدید و سعی کنید با پوست اطراف میخچه برخوردی نکنه که ممکنه پوستتون رو بسوزونه.

البته من هم که دفعه اول از وجود چنین دارویی مطلع شدم تعجب کردم و وقتی فهمیدم موارد مصرف انسانی هم داره خندم گرفت اما شاید اگه یه روزی حالا خدای ناخاسته به این عارضه پوستی منجر شدید و موارد درمانی حتی دارویی هم اثری نداشت شما در اون صور هستش که به معجزه های این شکلی هم ایمان بیاورید.

...

آیا عارضه پوستی شما میخچه هست یا چیزی شبیه به اون؟

میخچه ضایعه‌ای پینه‌ای‌شکل از پوست مرده است که معمولا در سطوح نازک و بدون موی پوست به خصوص در قسمت پشتی پنجه پا یا انگشتان یا در قسمت ضخیم‌تر پوست کف دست و پا ایجاد می‌شود.

میخچه زمانی به وجود می‌آید که فشار وارده بر پوست حالتی بیضوی یا شبیه بیضی در پوست ایجاد کند که مرکز آن کانون فشار است و به مرور زمان گسترده می‌شود. اگر تحریک به طور مستمر روی بافت‌های تولیدکننده میخچه ادامه یابد، حتی پس از حذف آن، پوست مجددا تولید میخچه می‌کند.

زمانی که پینه گسترده شده و در مرکز آن سلول‌های مرده پوست تجمع می‌کنند، تبدیل به میخچه می‌شود.

 

نکته مهم: با توجه به واکنش ها بسیار دوستان در زیر این پست حتما این نکته را در نظر داشته باشید که از روش های ساده تر درمان میخچه و چسب های میخچه موجود در داروخانه ها استفاده کنید اگه واقعا جواب نداد و قصد داشتید از این روش استفاه کنید حتما از وازلین دور میخچه استفاده کنید چون ممکنه به پوست زنده اطراف میخچه آسیب بزنید همچنین حتما دقت کنید که بافتی که میخواهید از این پماد در آن استفاده کیند بافت مرده میخچه باشد چرا که در سایر موارد مثلا جوش یا استخوان زائد زیر پوستی نه تنها جواب نخواهد داد بلکه مانند موارد موجود در بخش نظرات باعث آسیب و عفونت به پوست خواهد شد.

 

۹۴/۰۷/۱۳
سعید اصلانی

میخچه

پماد گوساله

نظرات  (۱۶)

سیوان:
سلام من دوروز پیش به دسته پسره 6ساله م پماد شاخ سوز زدم اما دسته پسرم بدجوریسوزندش الان یکم عمیق سوزندتش بردم دکتر گفت بدجوری سوخته چیکارکنم جاش نمونه به نظرتون چیکار کنم ای کاش نمی زدم جای سوخته گیش عمیق چه کسی تجربه داره به نظرتون خوب می شه یانه جای عمق سوخته گیش پر می شه یا نه اگه جوابه مو به دید ممنونتون می شه م

پاسخ:
سلام نگران نباشید برای بهبود محل شیار سوختگی از عسل استفاده کنید. احتمالا زیاد از پماد استفاده کردید. بهر حال نگرانی نداره درمان سوختگی های درجه یک و دو با عسل قطعی هستش. فقط باید عجله نداشته باشید و به طور مرتب تا حد اقل سه تا شش ماه استفاده کنید.

من استفاده کردم 🥺

یه ماهی میشه انگشتم کار نمیکنه نمیدونم چیکارکنم🥺

عفونت کرده وا انگشتم ورم کرده🥺💔

حالا باید چیکارکنم🥺؟!

 

 

 

 

 

پاسخ:
طبعا در چنین شرایطی به پزشک مراجعه کنید و اگه زائده پوستی تون حاد بود با روش هایی مثل فریر و عمل جراحی حذفش میکنند

ایا اگه میخک سوخت با پماد شاخ سوز  و پوسته سوخته شده رو میتونیم‌بشوریم؟

پاسخ:
پیشنهاد میشه اطراف محل میخچه وازلین اینا استفاده بشه که نسوزه اما اگه سوخت آره دیگه پاکش کنید و با آب بشورید

۰۱ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۵۶ هومان خواجوی

باسلام الان دورز از پماد شاخ سور برای از بین بردن زگیل روی انگشت دستم استفاده میکنم پوست دستم اطراف زگیل سوختگی شدیده کرده آیا عوارضی داره مانند عفونت  

چند روز باید از این پماد استفاده شود لطفا اگه کسی تجربه داره راهنمایی با تشکر

پاسخ:
باید از وازلین مثلا استفاده میکردید در اطراف زگیل که پوست رو نسوزونه
یه مدت مراقبت کنید و از پماد های بهبود سوختگی استفاده کنید خوب شد دوباره شروع کنید این دفعه اطرافش وازلین بزنید یا یه طوری فقط روش بزنید البته من در مورد تاثیر این پماد روی زگیل اطلاعاتی ندارم 
بافت میخچه خشک و خشبی هست و شاید برای زگیل مناسب نباشه
۰۱ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۵۴ هومان عخواجوی

باسلام الان دورز از پماد شاخ سور برای از بین بردن زگیل روی انگشت دستم استفاده میکنم پوست دستم اطراف زگیل سوختگی شدیده کرده آیا عوارضی داره مانند عفونت  

چند روز باید از این پماد استفاده شود لطفا اگه کسی تجربه داره راهنمایی با تشکر

سلام

من توی یک رو در واسی امشب روی خال پوستی که روی دماغم بود زدم.ولی بعد زدن شدیدن سوزش داشت بعد ۱۰ دقیقه پاک کردم.ولی بعدش که اومدم تو نت سرچ کردم دیدم که اصلن توصیه نشده.الان چیکار باید بکنم!؟

پاسخ:
خال گوشتی حس داره لذا شدیدا میسوزه این موردی که عرض شده بر روی لایه های بی حس مانند شاخ گوساله یا میخچه و امثال اینها کاربرد داره تازه در این موارد هم باید اطرافش را کامل با وازلین چرب کنید که به پوست برخورد نکند. 

سلام خسته نباشید این پمادو میشه واسه ناخن هم استفاده کرد که بسوزه ناخن؟

پاسخ:
سلام مورد استفاده ندیدم ولی بشدت سوزاننده است حتما اطرافش رو با وازلین مراقبت کنید پوست نسوزه امتحان کنید.

من خودم اولین بار یکدانه زگیل روی دستم بود ، رفتم لیزر کردم . بدتر تعداشون زیاد شد . شیره انجیر زدم تاثیری نداشت ، پوست موز مالیدم تاثیری نداشت . فریز کردم تاثیری نداشت . و با هر بار تعدادشون بیشتر میشد . تنها با پماد شاخ سوز از بین رفتن . اگر بتونین درد رو تحمل کنین !!! بهترین داروی رفع زگیله ، با کمترین هزینه و کافیه یکبار بزنین و تمام بشه . ولی اینو بدونین خیلی خیلی درد داره ، خلاصه سعی کنین یه بار درد رو تحمل کنین در عوضش از هرچه زگیل خلاص میشین برای همیشه !!!

سلام من خال گوشتی توی صورت پشت پام دارم آیا کسی از شاخ سوز برای خال گوشتی استفاده کرده میشه تجربه وراه شو به منم بگید فبل ولعد وآیا دردش زیاده

پاسخ:
سلام نه شاخ سوز یه ترکیب اسیدی هستبرای بافت سفت میخچه که حسی نیستن هم با احتیاط استفاده میشه مثلا اطراف محل میخچه باید وازلین بزنه که اصلا به کناره ها برخورد نکنه وگرنه سوختگی شدید ایجاد میکنه
۱۳ تیر ۹۹ ، ۰۲:۱۴ ابراهیم همرنگ

سلام لطفا قبل زدن پماد دور موضع میخچه وازلین بمالید تا مانع برخورد با پوست دور وبرش بشه

اره تاثیرداره ولی وااااااااااااااااااااااااااااای به روزی که مثل من کنار میخچه که پوسته زندس بسوزه ادم ارزو میکنه کاش همون میخچه رو میداشت ....خیییلی مواظب باشید 

 

 

سلام،تجربه شخصی من در باره زگیل،استفاده از داخله پوست موز است،با برشی از پوست موز که دوبرابر پهنه زگیل را دربربگیردوتازمانیکه پوست موز سیاه بشه بایستی روی موضع زگیل بماند ،این کار را چند بار بدون وقفه تکرار کردم وسپس بالیف وصابون شستم و در طی 48ساعت از شرش خلاص شدم،نکته اینکه شستشو باید بعد ازطی 48ساعت انجام بشه نه زودتر.

۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۵۳ صابر بهزاد
با سلام میشه هم برای اکثر میخچه و زگیل استفاده نمود
سلام
من به توصیه پزشک برای زگیل دست بچه 4 ساله ام استفاده کردم
کاملا جواب داد
اما دکتر گفت بعد از گذاشتن پماد روی زگیل و گذشت حدود 45 دقیقه و یا شروع احساس سوزش پوست رو بشورین
پاسخ:
ممنون بابت اشتراک تجربه تون زگیل یه مشکل رایجه و این که بتونیم تجربه های خودمون رو در موردش به هم بگیم خیلی خوبه
سلام، برای زگیل هم تاثیر داره??
با هزینه سنگین چندین جلسه فریز کردم نتجیه رضایت بخش نبود. قطره هم امتحان کردم. بازم نشد.
پاسخ:
فک نکنم برای زگیل مناسب باشه چون خاصیت سوزانندگی شدیدی داره و میخچه به حالت سفتی خاصی که داره میشه استفاده کرد وگرنه در مواردی مثل زگیل ممکنه باعث سوختگی پوست بشه
درمان های موضعی برای زگیل در طب سنتی موجود است لکن چون شما گفتید با روش های فریز و غیره جواب نداده سعی کنید مدتی وقت بزارید و با پاکسازی بدنتون و دفع سموم سعی کنید ریشه این مشکل رو از بین ببرید مواد پاکسازی بدن از سموم تو عطاری ها و مراکز طب سنتی هست که یه داروی ترکیبیه آمادست
سلام؛من هم این پماد رو چند سال پیش امتحان کردم ؛نتیجه عالی بود ولی باید متذکر شوید که تا زمانی که زیر ناحیه میخچه قرمز رنگ نشه باید پماد رو استفاده کرد (در یک مرحله).با تشـــــکر.
پاسخ:
با تشکر از اشتراک تجربه تون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی