زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

سلام به وبم خوش اومدید اینجا پاتوق نوشته ها و یادداشت هامه امیدوارم از نظراتتون بهرمندم کنید.

مشاعره

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ

از قدیم گفتن روزای امتحانات ذهن خیلی فعال میشه و کلی خلاقیت از خودش نشون میده

از همین کلی در اطاق مشاعره و این حرفا داریم

دوست داشتم تو فضای مجازی هم یه مشاعره بکنیم

این پست محدودیت زمانی نداره و هزار سال دیگه هم دیدید تو کامنتا یه بیت شعر میتونید اضافه کنید.


برای شروع یک شعر از حضرت فریدون مشیری

برای چشم خاموشت بمیرم ... کنار چشمه ی نوشت بمیرم

نمی خواهم در اغوشت بگیرم ... که می خواهم در آغوشت بمیرم


*فقط نظرات از پایین به بالاس ترتیبش.

۹۵/۰۳/۲۸
سین الف

فریدون مشیری

نظرات  (۴)

من تماشای تو میکردم و غافل بودم ... کز تماشای تو خلقی به تماشای منند
سرکه:
دردیمی ددیم تارا سیملر اولدو پارا پارا......یاواش یاواش سیزیلدادی تار آغلادی من آغلادیم
دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند / گل آدم بسرشتند و پیمانه زدند
مسلم:
من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب / مستحق بودم و اینها به زکاتم دادند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی