زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

وب نوشت شخصی سعید اصلانی

زیر آسمان

سلام به وبم خوش اومدید اینجا پاتوق نوشته ها و یادداشت هامه امیدوارم از نظراتتون بهرمندم کنید.

جلد کتاب راز هایی در باره زنان

رااز هایی در باره زنان که هر مردی باید آنها را بداند

What Women Want Men to Know

دکتر باربرا دی آنجلیس

چاپ سوم تابستان 83

انتشارات نسل نو اندیش

شابک: 2-89-5885-946

***

شاید به دلیل حجم بالای کتاب های زرد در زمینه رشد شخصی و روانشناسی و غیره باشد که اعتماد زیادی به این صنف از کتاب ها ندارم در ابتدای امر هم تصور کتابی پر از کلیشه ها و بدیهیات را داشتم. اما به راستی در این کتاب برخی نکات وجود دارند که برای مردان غیر قابل تصویر و راز گونه می نماید و مطالعه این فصول قطعا تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی انسان خواهد گذاشت. مانند الگو های تفکر در زنان و مردان  و نیز مسیر هایی درون ذهن زنان که به چیز های مختلف بی ربط وصل می شود.

توضیحات بیشتر را به خود باربارا دی آنجلیس واگذار می کنم و پیشنهاد می کنم این کتاب را فارغ از جنسیتتان مطالعه کنید. این کتاب در قطع رقعی 700 صفحه ای چاپ شده ، همین نکته توجهم را جلب کرد که چرا این کتاب انقدر حجیم است در حالی که کتاب متناظر آن راز هایی در باره مردان بسیار کم حجم تر است.

در اینجا شاید از محدود نقاط ضعف و از دیدگاهی دیگر از نقطه قوت کتاب بتوان این نکته را عنوان کرد که مسائل مرتبا تکرار و تحت عناوین مختلف باز یادآوری می شود.

زن ها موجودات عجیبی هستند که گویی در دنیاییخاص با جهانبینی متفاوتی زندگی میکنند لازم است اگر می خواهید بیشتر عمرتان را با یکی از آنها سیر کنید حتما به اندازه ی کافی در موردشان شناخت حاصل کنید. چرا که عدم توفیق و شکست در این زمینه هزینه های بسیار سنگینی بر زندگی تحمیل میکند که با مسائل مالی و غیره نیز قابل جبران نیست. 

20 بهمن 1397

کردستان بانه

۹۸/۰۷/۰۷

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۵۹ محمد اصلانی

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی